Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Natasja

30 November 2012 | Nederland, Amsterdam

We zijn alweer een tijdje thuis, heerlijk om weer in een schone omgeving rond te lopen en veilig te kunnen oversteken. En dan wel in Amsterdam. Bij het uitchecken van het hotel onze laatste roepies bij elkaar geschraapt, want het betaal apparaat werkte niet. Heel idioot! Slecht geslapen 's nachts dus weinig geduld hiervoor... dus een euro te weinig neergelegd en hier moesten ze het maar mee doen. Nog wat na aan t foeteren op alles de taxi ingedoken en toen op het vliegveld zonder problemen ingecheckt. De terugreis verliep prima, leuke filmpjes gekeken in het vliegtuig. In Helsinki lekker bij de Starbucks een Latte gedaan. Op naar Schiphol! Daar werden we aangenaam verrast door Sanne en Marco die ons opwachten en ons naar huis brachten. Fijn om weer thuis te zijn. We hebben het gevierd met frietjes van Johan (de patatkraam bij me om de hoek) en Silvio natuurlijk een frikandel speciaal....
We waren toch flink afgevallen beide dus we konden het hebben. Silvio in totaal 7 kilo en ik 6 kilo. Ach en dat hadden we toch over, haha. Nu weer allebei aan t werk alsof de vakantie alweer lang geleden was... Maar terugkijken is toch leuk, we hebben een bewogen reis gehad in een land van uiterste. Ik ben nog steeds verliefd op India, maar dan is mijn voorkeur het Zuiden. Dus over een paar jaar ga ik zeker weer terug. Silvio heeft er een andere mening over... voor hem hoeft het niet meer. Dus we gaan de volgende keer lekker duiken in een all incl hotel in Egypte of zoiets.

• 30 November 2012 - 11:55

TK:

Fijn dat we weer mochten meeliften met jullie. Hartelijke groeten uit T&T.

• 30 November 2012 - 12:13

Gerrit:

Blij dat je weer thuis bent en bij mijn mislukte oog was.

• 30 November 2012 - 14:46

Daniel Donk: