Vertrokken uit Amsterdam. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu Vertrokken uit Amsterdam. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu

Vertrokken uit Amsterdam.

Blijf op de hoogte en volg Natasja

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

Het gaat eindelijk gebeuren, op weg naar New York!! 7 weken vakantie, het was de afgelopen maanden ook erg druk vwb werk. 40 uur, onregelmatig is geen pretje. Dit moest wel even om zo de vrije extra dagen te sparen. Gelukkig zijn ze bij mij op het werk erg coulant, dus van af januari 2 dagen in de maand extra werken om dan ipv de ‘normale’ 5 weken, 7 weken te kunnen gaan. Maar weinig vrije tijd, maar de vrije tijd die ik had werd goed besteed aan Yoga.
Wat gaat er deze reis gebeuren, allereerst is dit de langste reis die ik tot nu toe nog gedaan heb. Buiten de Marine reizen dan. Maar het plan bestond al langer dat ik de TTC (Teachers Trainers Course) bij de Sivananda organisatie wilde gaan doen. Sinds ik 5 jaar geleden voor het eerst in India ben geweest en in de Ashram in Neyerdam, stond dit op mijn lijstje. Maar omdat het zo duur is (2200 euro) en omdat het zo veel tijd kost (4 weken) was dit iets wat ik goed moest overdenken. Nou daar heb ik dus 5 jaar over gedaan. En nu is het zo ver! As zaterdag 31 mei 2014 ga ik de Yoga opleiding bij de Sivananda organisatie volgen.
Maar eerst… naar The Big Apple! Niet de 1e keer voor mij, maar de vorige keer was ik er met de Marine voor 1 dagje. Een uitstapje vanuit New Port was het toen. Super gaaf, maar veel te kort. En al zo lang geleden, dat het tijd wordt voor een re-visit! Ik had al een keer eerder een tripje New York geboekt, maar door mijn lange ziekte tijd (1 jaar) heb ik het toen moeten annuleren helaas. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen en ik ga samen met de 2 liefste meisjes van Curaçao, we zouden deze trip doen als we 40 werden, inmiddels is de meerderheid al 42 en ik als jonge blom 41. Maar we voelen ons nog jong. En met deze gelegenheid dat ik toch naar de US zou gaan om de TTC te doen heb ik de meisjes gemotiveerd om ook een ticket te kopen, wat ze natuurlijk zonder twijfel gedaan hebben! Over een paar uur zijn we weer reunited!
Ik heb er zin in! Wordt vervolgd!

• 26 Mei 2014 - 20:34

Larissa:

Goed zo, Natasja......tijd om te genieten en leuke dingen doen...ik ga je volgen!!

• 27 Mei 2014 - 20:57

Loy&Max:

We wensen jou en je medereizigsters een mooie reis toe. Voor jou in ieder geval een een mooie wens die in vervulling gaat. Succes met de cursus die je gaat volgen. Gr.

• 28 Mei 2014 - 14:04

Gerrit:

ik hoop dat het erg gezellig is in New York en dat jullie goed weer hebben.

• 02 Juni 2014 - 09:05

Sandra En Jos :

meiss
    wat ontzettend gaaf dat je dit gaat doen! ik weet zeker dat het awsome zal zijn :-)
    dikke knuffel en namaste!
    ook namens jos en wouter emiel en bibianne!!
    Sandra

• 02 Juni 2014 - 10:26

Sjaak:

Natasja, geniet ervan
    Ik blijf je volgen en ben benieuwd naar je ervaringen
    Sjaak