Pasquetta (2e paasdag) - Reisverslag uit Vado Ligure, Italië van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu Pasquetta (2e paasdag) - Reisverslag uit Vado Ligure, Italië van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu

Pasquetta (2e paasdag)

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

25 April 2011 | Italië, Vado Ligure

En we gaan weer gewoon verder met eten.. Vanochtend maar heel slim niks gegeten, alleen een verse sinasappelsap die ik elke dag van mijn oom krijg. Silvio stond om 9 uur klaar om een stukje met de motor te rijden. Het was heerlijk weer gelukkig en wij op de buikschuiver richting Allasio. Maar omdat je zo verkrampt (ik tenminste) op de motor zit namen we in Finale ligure een kleine pauze. Eventjes koffie met foccacia gedaan (ja toch wel een klein stukje zout brood) En toen op weg naar Allasio, echt een super leuk strandstadje, hoopjes winkels en Italiaanse toeristen. Het was natuurlijk 2e paasdag dus veel mensen op pad. Hier gaan ze niet naar de meubelboulevard maar naar het strand. Het was ook prachtig weer om dit te doen. Wij namen een lekker dik ijs en natuurlijk een foto, dus hier eindelijk ook een foto waar ik op sta… ( of dit nou zo’n meerwaarde heeft…) Enfin toen weer snel richting Vado, omdat ik weer ging eten met de vrienden van mijn oom en tante. 2e paasdag staat hier in het teken van samen eten met vrienden (weer eten dus)
Net op tijd kwamen we aanscheuren (via de autostrada waar een enorme file stond, maar we tussendoor manoeuvreerde met de motor) Ik heb wel doodsangsten uitgestaan omdat ik elke keer dacht aan al die motorrijders die we op de shockroom krijgen… meer dood dan levend. En met 150 km/u in je spijkerbroekje achterop is toch zeer riskant.. Ik moet toch beter weten…. Maar goed we kwamen heel aan, waar ik direct in de auto van Piero stapte om de bergen in te rijden. Een tentje zo’n 20 km verder genaamd casa di gatti (huis van de katten) Eerst alle vrienden ontmoet en toen begon het vreetfestijn.. haha, weer allerlei lekkers voor m’n neus waar ik geen nee tegen kon zeggen. Ik laat de foto’s wel voor zich spreken. We begonnen om half 2 en om half 5 kregen we koffie.. dus maar 3 uurtjes dit keer, haha. We konden weer geen pap meer zeggen, wat een heerlijkheid. En ipv tagliatelle bolognese kreeg ik tagliatelle met artisjokken. Ipv ravioli met vlees, kreeg ik ravioli met kaas… toen ipv vlees kreeg ik een kaasplankje…mmmmm de rest was allemaal vegetarisch dus het viel reuze mee. Om half 7 waren we weer thuis en daar ging de prosecco open en kwam nog een beetje chocolade ei op tafel, haha. We hadden namelijk nog niet genoeg gehad. Weer lekker een espressootje erna en toen 'op tijd' gaan slapen, ’s avonds hebben we niet meer gegeten.. heel raar!

  • 26 April 2011 - 13:01

    Dr. Rossi:

    Het is allemaal weer TE mooi ..... Fijn dat je ons geruststeld met je solide motoroutfit!!!! Al eens gedacht aan fotografie van voedsel voor een nog op te richten lekkerbekkenblad :-))
    Spreek je als je terug bent x

  • 26 April 2011 - 14:56

    Mark B Te R:

    Ja, dat heeft meerwaarde!!

  • 26 April 2011 - 17:27

    Gerrit:

    lekker genieten. Krijg er honger van

  • 27 April 2011 - 07:45

    MB Te H:

    Leuk om te lezen dat je hebt genoten van dit triple naar Italië. Jammer hè dat het alweer voorbij is. Goeie reis terug naar huis. See ya in juni.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Vado Ligure

Natasja

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 170218

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 15 November 2015

Azië voor beginners...?

26 Mei 2014 - 14 Juli 2014

USA!

05 Oktober 2012 - 09 November 2012

Return to India

09 Februari 2012 - 19 Februari 2012

Wintersport??!!

20 April 2011 - 27 April 2011

Uitrusten in Italie

03 Oktober 2010 - 21 Oktober 2010

terug naar Curacao

15 November 2009 - 10 December 2009

Noord en Zuid India in 28 dagen

07 November 2008 - 13 December 2008

van Kaapstad tot Maputo

17 Januari 2007 - 09 Februari 2007

Jo-burg SA tot Tofobeach Mozambique

25 September 2005 - 23 Oktober 2005

Indonesia, mijn moeders land

Landen bezocht: