Laatste dagen Calcutta - Reisverslag uit Calcutta, India van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu Laatste dagen Calcutta - Reisverslag uit Calcutta, India van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Calcutta

Blijf op de hoogte en volg Natasja

04 November 2012 | India, Calcutta

Op zoek geweest naar wat kleermakers, ik heb nog een outfit laten maken. Maar het aankomende Diwali (lichtfeest) gaf dat veel kleermakers dicht waren en dat gaf een hoop frustratie aan mijn kant. Ik was het even ook helemaal zat, dus ik ben een spa ingedoken en heb daar een gezicht behandeling en manicure en pedicure laten doen. Hierna kon ik er weer even tegen. Mijn kleren die ik had laten maken opgehaald en het paste. Gelukkig.
We kwamen nog de mensen van de boot trip tegen, die gingen allemaal dezelfde dag terug naar huis. We hebben een ticket naar Delhi geboekt voor 118 euro… ook dat is onze eigen schuld, hoe eerder je boekt hoe goedkoper is het hier, 2 weken eerder was het nl 60 euro.
We vertrekken maandagmiddag naar Delhi. Zondag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we naar de grote shoppingcenter gegaan South city mall, heerlijk om in een schone omgeving te zijn. Alleen schrik je dan weer van de prijzen. Die gewoon Europees zijn. Wel lekker gegeten in de foodcourt en hierna nog naar Forum mall gegaan die is dichter bij ons hotel. Silvio had op tv een kookprogramma gezien over het restaurant Oh, Calcutta! En deze zat in Forum mall, dus op met de taxi naar die mall.
Daar gegeten, het was niet heel bijzonder, wel duur. Maar dat mag de pret niet drukken. Morgen op weg naar Delhi.

• 07 November 2012 - 17:45

Gerrit:

Delhi is beter zegt mijn dochter

• 08 November 2012 - 07:44

Sanne:

Hè chica, hoe laat kom je morgen eigenlijk aan? En wat is je vluchtnummer? Xx

Tags: Galaxy hotel