Reiki en Arambol - Reisverslag uit Arambol, India van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu Reiki en Arambol - Reisverslag uit Arambol, India van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu

Reiki en Arambol

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

07 December 2009 | India, Arambol

Goa deel 2

Vandaag mijn 2e reiki les gehad en daarna ben ik op zoek gegaan naar een steen, bakje voor water, moet je hebben voor de negatieve energie die ook vrij komt. Dat gekocht en hierna ben ik naar een ayurveda dokter gegaan voor mijn rug/schouderklachten. Ik ga nu 3x gemasseerd worden... (hihi) en krijg kruidenpakkingen/zakjes op mijn rug. Wat een heerlijkheid. Tja in Nederland zou ik dit natuurlijk nooit doen ivm de hoge kosten, maar hier kost het 11 euro per keer, dus wat wil je nog meer. Misschien doe ik het zelfs wel 4 keer. Ik probeer een dagje langer te blijven en met het vliegtuig terug naar Mumbai te gaan, dus voor alle souveniers die ik in Mumbai zou gaan kopen, pech gehad. Ik heb gewoon geen zin om naar een drukke stad te gaan. Maar goed, eerst maar even zien of ik een ticket kan boeken.

Dat ticket boeken is gelukt, maar op de verkeerde datum kwam ik achter, nadat ik mijn ticket naar Nederland eens goed bekeek. Ik zou van Goa naar Mumbai op 10 december vliegen en dan de 11e in de nacht naar Amsterdam. Maar na nog eens goed gekeken te hebben vlieg ik de 10e alweer terug.... flinke tegenvaller is dat zeg. Zo maar een dag van je vakantie af, ik was echt ervan overtuigd pas de 11e terug te komen. Maar goed, vandaag ga ik kijken (maandag) of ik mijn Goa ticket nog kan veranderen, anders wordt het nog heel duur. Of ik ga morgen al met de trein naar Mumbai, waar ik eigenlijk geen zin in heb. Maar goed, gister mijn theorie van de Reiki I cursus afgesloten en vandaag moet ik het aan de man van Ritu (mijn reikimaster) geven. Hierna ga ik mijn ticket proberen om te boeken en dan zien we wel of ik morgen of overmorgen Goa moet verlaten. Hierna nog een massage afspraak en ik laat nog een Reiki behandeling door Rittu doen. Het is wel schrikken van de prijs. Gewoon 20 euro durft ze ervoor te vragen, ik ga nog wel korting eisen, als student van haar enzo.

Eergister trouwens 2 leuke Nederlandse jongens ontmoet uit Brabant. Gister heb ik met ze gegeten in Double Dutch met nog 2 Deense jongens en een jongen uit Wales. Niet verkeerd denk ik dan, haha. Lekker snoepje is een Deense jongen en die jongen uit Wales heeft natuurlijk de Engelse humor die hillarisch is. Ook wel leuk..... mmmm, keuzes, keuzes. En dat in de laatste dagen van mijn vakantie! Vanmiddag zien we elkaar op het strand en vanavond waarschijnlijk weer een drankje. Dat is ook lang geleden, flink bier drinken. Na 3 kun je me ook opvegen, ;)

Nou het is inmiddels 7 uur hier en na een drukke dag ga ik zo weer even wat eten en drinken met de mannen!! Jaaah, jullie horen het goed.

Vanmiddag afgesproken om rond 8 uur bij Double trouble af te spreken. Eerst nog even dit plaatsen en dan ga ik. Goed, vandaag dus een drukke dag, om 10 uur mijn examendag van Reiki I. 1e Reiki sessie ging goed, de man van Ritu vond het erg goed, hihi, hierna moest ik naar het reisburo om mijn ticket naar woensdag te verzetten. Dit ging niet zo makkelijk. Het kon wel, maar na een uur nog steeds geen antwoord over kosten ofzo, toen ben ik maar weer naar Ritu gegaan voor een reiki behandeling voor mezelf. Het was een zeer goede ervaring moet ik wel zeggen, en natuurlijk heb ik nogal wat dingen om aan te werken, Duhhhhh!! Dat weet ik natuurlijk, maar goed, het begin is er. Goede start om Reiki te beginnen vertelde Ritu. Oke, ik weer terug naar het reisburo, was meneer eten..... kwam over 2 uur wel weer terug. Nou dan maar naar het strand, wat ik eigenlijk bijna niet gezien heb. Ben dus niet bruin. Op het strand Lars en Eden weer gezien, even wat gegeten en toen belde Vera.

Ze had weer beltegoed, we hebben afgesproken elkaar weer in Mumbai te zien, ze heeft het ook erg naar d'r zin, dolfijnen gezien enzo. In Mumbai gaan we eten en bijkletsen, daarna vlieg ik weer weg en Vera blijft nog een dag. Ze komt vrijdag pas thuis. Hierna belde het reisburo weer, ik ernaar toe. Hij zij dat het 2500 roepie zou kosten, maar dat was toch echt te veel, dus het ticket gecanceld en een nieuw gekocht, kosten: 950 roepie, dat scheelt nogal. Enfin het duurde allemaal wat langer dan ik dacht.

Hierna was namelijk mijn laatste reikibehandeling alweer. Dit keer op Ritu zelf. Deze heb ik net achter de rug en het ging erg goed, Ritu complimenteerde me, dat ze niet wilde dat het was afgelopen. Ik was wel trots op mezelf, hihi. Dus ik mijn certificaat gekregen, foto's gemaakt en dat was het weer. Ik moet nog wel eerst 3 weken aan mezelf werken voor ik het mag geven, maar dat gaat zeker lukken.

Namasthe en tot snel!

  • 07 December 2009 - 16:31

    Fleur:

    Hey Natas,

    Heel veel plezier je laatste dagen!! Niet te veel drinken hé. Misschien kun je nog zo'n leuke meenemen mee naar huis!hihi..

    xx fleur

  • 08 December 2009 - 06:00

    Rob:

    Mooie foto 's en mooie tijden. Hou vast en geniet nog even. Thuis wachten kat, regen en wij als lesgroep op je.... Veel plezier nog en tot dinsdag, x!!

  • 08 December 2009 - 08:45

    Gerrit:

    Proficiat met je diploma. Wanneer kunnen we een afspraak maken voor een behandeling?
    Nog veel plezier en tot donderdag 10.00 uur.

  • 08 December 2009 - 09:12

    Nicht Sandra:

    heej meisje!!

    zit het er alweer bijna op? Wat weer een pracht-ervaring rijker (Reiki-er) he? :)

    alvast een goede vlucht terug en tot snellie!!
    dikke soenuh
    Sandra, Jos en kiddo's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Arambol

Natasja

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 170239

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 15 November 2015

Azië voor beginners...?

26 Mei 2014 - 14 Juli 2014

USA!

05 Oktober 2012 - 09 November 2012

Return to India

09 Februari 2012 - 19 Februari 2012

Wintersport??!!

20 April 2011 - 27 April 2011

Uitrusten in Italie

03 Oktober 2010 - 21 Oktober 2010

terug naar Curacao

15 November 2009 - 10 December 2009

Noord en Zuid India in 28 dagen

07 November 2008 - 13 December 2008

van Kaapstad tot Maputo

17 Januari 2007 - 09 Februari 2007

Jo-burg SA tot Tofobeach Mozambique

25 September 2005 - 23 Oktober 2005

Indonesia, mijn moeders land

Landen bezocht: