Familiebezoek op Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu Familiebezoek op Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu

Familiebezoek op Curacao

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

04 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Bij ‘de Buren’ genieten van een kopje koffie, Anita Meyer op de achtergrond, zon, zee en hoopjes muggen! (Dengue-tijd)
Ik ben bij mijn grote broer aangekomen. Gister na 2 uur vertraging en een hoop stress voorafgaande zijn we om 20:00 aangekomen op Hato. Het was een leuk weerzien met Robin na 4,5 jaar en Marleen stond ook gezellig mee te wachten. We werden met een Polar verwelkomd en daarna zijn we naar een nieuwe tent van de bazen van Robin gegaan. Moon, leuk aan de zee een bar en een zwembad. (geen strand) Silvio ging met Robin de koffers wegbrengen en zich opfrissen, ik ging stinkend en wel met Marleen direct op de cocktails af.. Cosmopolitain, mmmmm heerlijk. Na een frisse douche kwamen Silvio met Robin ook erbij. Geborreld tot 1 uur en toen richting het apartementje van Robin. Midden in de stad, erg leuk en groot genoeg voor 1 persoon. 2 matrassen neergegooid en Silvio en ik konden ook slapen.
Vanochtend dus ontbijten bij ‘de Buren’ en daar liepen we Fred tegen het lijf de partner van tante Kitty. Ze wonen nu ook in t Caribisch gebied en mijn tante was druk aan t werk met haar baas op een ander eiland. Hopelijk lopen we die ook nog tegen t lijf. Ze is nu ws druk met de dingen op orde brengen voor 10-10, dan wordt Curacao een eigen land zonder steun van Nederland. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat worden. Maar goed, het is een bewolkte dag dus we hebben besloten om naar Moon te gaan en daar een beetje te lezen en te hangen, even acclimatiseren. Wel lekker om daar een duik in het zwembad te nemen. Inderdaad later op de middag barste het onweer los, dikke druppels en alles staat weer blank hier. Tijd voor cocktails en chippies!!
Na de hoosbui zijn we naar huis gegaan en daar hebben we ons weer opgefrist en Robin maakte zich klaar om te gaan werken. Hierna heeft hij vakantie (zegt ie) maar dat zien we nog wel. Op maandag is er bij ‘de Tropen’ (waar mijn broer werkt) Pubquiz, druk bezocht door de vaste klanten en hier en daar wat toeristen. Vandaar dat Robin nog een keer moest werken. Silvio zou ook daar blijven en ik werd om 20:00 door Marleen opgehaald om mee te gaan naar de vaste prik van haar en Natascha, Saladeavond bij ‘de Heeren’ . Salades halve prijs, het was erg leuk, ik zag Natascha ook weer na lange tijd, wijntje erbij, sla gegeten en als toetje een heerlijke cheescake! Toen dropte Marleen me weer bij ‘de Tropen’, ze moest morgen weer vroeg aan t werk, dus kon helaas niet mee. Silvio was fanatiek mee aan t quizen met het team van Alex (oude huisgenoot van Robin), ik heb nog eerst met Ernst (baas van Robin) bijgekletst en deed toen ook nog even mee met de laatste paar vragen. Uiteindelijk is hun team 5e geworden van de 20 teams, niet zo slecht resultaat dus. Volgende week doe ik ook mee, haha. Na de quiz gingen we weer terug naar het centrum, Silvio en ik hadden inmiddels een auto geregeld.. (deur ging al niet open bij de bijrijderskant… meer mankementjes maar goed volgende week krijgen we een andere) Dus Silvio en ik reden naar het centrum en Robin in zijn eigen auto. Daar ben ik snel even slippertjes aan gaan trekken, want door dit warme weer zwellen mijn voeten op als olifantenpootjes.. Toch weer ff wennen hier. Op naar ‘de Tijd’ ander kroegje om de hoek bij Robin en we sloten de avond om half 5 bij ‘de old Dutch’ .

  • 10 Oktober 2010 - 20:45

    TK:

    Inderdaad ben ik druk geweest om voor 101010 paraat te zijn en nu om de acht eilandstaten in 't ambtsgebied de informatie door te geven.
    Een bezoekje zit er dus niet direct in, maar mijn man zal vast alle beelden meenemen, ik hoop ook van jullie! Garoetjes

  • 15 Oktober 2010 - 20:22

    Natasja Meeuwenberg:

    Jammer wel TK dat we je niet gezien hebben, maar zeker begrijpelijk. Fred zijn we ook niet meer tegengekomen, we zien elkaar vast wel weer in NL. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Natasja

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 172121

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 15 November 2015

Azië voor beginners...?

26 Mei 2014 - 14 Juli 2014

USA!

05 Oktober 2012 - 09 November 2012

Return to India

09 Februari 2012 - 19 Februari 2012

Wintersport??!!

20 April 2011 - 27 April 2011

Uitrusten in Italie

03 Oktober 2010 - 21 Oktober 2010

terug naar Curacao

15 November 2009 - 10 December 2009

Noord en Zuid India in 28 dagen

07 November 2008 - 13 December 2008

van Kaapstad tot Maputo

17 Januari 2007 - 09 Februari 2007

Jo-burg SA tot Tofobeach Mozambique

25 September 2005 - 23 Oktober 2005

Indonesia, mijn moeders land

Landen bezocht: