Week erna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu Week erna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu

Week erna

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

09 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

9-10-2010

Ooooh, wat hebben we het toch slecht. Hele dag zon, liggen bij t zwembad. Dat hebben we vandaag gedaan. Marleen is druk bezig om Maxima en W.A. te entertainen bij een opening van 't een of ander kunstig iets. Vanavond zien we haar wel weer. Maar we hebben wel iets gedaan de afgelopen dagen. Dinsdag nog rustig gehouden, beetje acclimatiseren, woensdag hebben Silvio en ik een Refresh duik gedaan bij Mark van Twindivers. Wel behoorlijk prijzig daar, maar wel leuk bij Marie Pompoen. Daar had ik nog nooit gedoken. Wel bijna een uur onder water geweest, nog een hoop getrut met masker ed, maar daar is een 1e duik voor. Silvio heeft met een onderwatercameraatje foto's gemaakt die hij zo gaat ophalen bij foto Tramm. Ik ben benieuwd. Na t duiken zijn we boodschappen gaan doen en heeft Silvio lekker gekookt. Na t eten zijn we ff een rondje gaan lopen en hebben we een ijsje gegeten. Rustig aan gedaan dus. De dag erna donderdag gingen we met Robin duiken bij Port Marie, dat was erg mooi, leuk ook om met mijn BB (Big Brother) te duiken. Verder bleef hij nog even bij de bar hangen en Silvio en ik hebben lekker op de strandbedjes aan onze teint gewerkt. Om 19:00 ben ik met Marleen gaan sporten, hardlopen (in de sportschool met airco) en nog wat toestellen en daarna ben ik met Marleen meegegaan om naar haar Tangoles. Volgende keer doe ik mee, haha. Na t dansen gingen we nog uit, Silvio is met Robin op pad gegaan en ik ben met Natascha en Marleen naar Omundo en de Heeren bij Suikertuintje gegaan. Laat weer thuis, maar zeer gezellig. Vrijdags uitgeslapen en bij Moon gehangen en s'avonds was het Happy Hour bij Wet&Wild. Weer wat oude bekende tegengekomen, Roland en Barbara en hun kinderen, 2 grote meisjes, erg leuk om dat te zien. Lars en Berend ook weer gezien, heel leuk weer.... brings back memories haha. Marleen en Silvio deden zich te goed aan de wekelijkse bbq ( ik heb nog geen vlees en vis gegeten hier) Na W&W op naar Casablanca (vroeger Kontiki) toen nog even naar Cinco (vroeger de 5 glazen) bij Parera met Natascha, Marleen was inmiddels al weg en Silvio en ik gingen mee om te kijken naar t Salsa dansen. Maar er was die avond helemaal geen wind en zelfs bij Cinco dat op een berg staat was t windstil. Dus bloedheet en na 1 dansje hadden we het gezien en gingen we er weer vandoor. Even een afzakkertje gedaan bij 'Old Dutch en we waren weer thuis, lekker gaan slapen met de airco aan.
Vandaag een beetje brak bij Moon gelegen en zo gaan we naar de vlagceremonie kijken.
Laterrrrr!!

• 16 Oktober 2010 - 07:49

T. Ans:

Jammer dat we het te druk hebben om jullie te beklagen! ;-))

• 20 Oktober 2010 - 14:34

Nichtje Esther:

Ik ben niet jaloers..... echt niet!!!! ooohhh oké... ben stik jaloers!!!!!