Vertrokken - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu Vertrokken - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Natasja Meeuwenberg - WaarBenJij.nu

Vertrokken

Door: Natasja, Silvio

Blijf op de hoogte en volg Natasja

05 Oktober 2012 | Finland, Helsinki

Het is zo ver, vandaag vertrokken uit het koude, natte Nederland. Ik moest eerst nog even ziek worden en lag dus gister te rillen van de koorts op de bank voor de reis. Nu nog steeds niet lekker, maar met paracetamol en neusspray van de AMS (airport medical service) kom ik heel ver. Silvio heb ik ook al een beetje aangestoken helaas, dus we lopen beiden met een zakdoek snotterend en niezend in Helsinki. Het visum was ook nog een obstakel, maar Silvio zou Silvio niet zijn als hij het niet een 1 dag kan regelen. Dus woensdag naar Den Haag en 's avonds kwam hij thuis met een visum. Gelukkig maar, want het is toch wel gezellig om met z'n 2'en te reizen. Nu ligt hij te slapen naast me op de bank.... Haha. We hebben ook wat tijd over, zo'n 3 uur wachten nog voor we weer weggaan. Dan landen we om 5:25 Am (India tijd) in Delhi, dat is 3,5 uur later dan in NL. Hierna is het nog maar de vraag of onze volgende vlucht doorgaat. We hebben een vlucht met KingfisherRed, die al sinds vorig jaar ofzo rommelt ivm faillissement en nu afgelopen dagen al vluchten cancelled waren. Maar goed, dat zien we wel als we daar aankomen. Anders pakken we de bus, of taxi of we zien het wel. Alles komt goed! Nu nog wachten.... Gelukkig is hier op Helsinki airport gratis wireless internet. Wel mooi vliegveld, maar alles is vreselijk duur hier. Bv voor de m&m's betaal je 2 euro meer... belachelijk! Ik laat nog een klein stukje over voor Silvio, hij wilt deze reis ook iets schrijven in het Italiaans voor zijn vrienden en familie.

Ciao a tutti, visto che vi ho dato l'indirizzo per vedere il blog di mia cugina, ogni tanto scrivero' qlcosa pure io. Per ora e' tutto ciao

• 05 Oktober 2012 - 16:32

Robin:

Have fun sis

• 05 Oktober 2012 - 16:44

Natasja Meeuwenberg:

Thanks BB!

• 05 Oktober 2012 - 20:35

Peter:

He meisie, goede reis en doe voorzichtig in dat verre buitenland. ik volg je verslag wel.
    kus

• 06 Oktober 2012 - 23:19

TK:

Ciao reizigers, een hele fijne trip gewenst. Xx

• 07 Oktober 2012 - 14:22

Lei:

Goeie reis en have a lot fun